31 Mayıs 2017 Çarşamba

Vissmate Silikonlu Temizlik Ürünü Deneyimi

Bahar temizliği,bayram temizliği derken bir çok temizlik ürünü evlerimize giriyor.En takıntılı olduğum temizlik adımlarından biri toz alma kısmı.Mikrofiber bezler,penye bezler,cam silme suları derken bir sürü deneme yanılma yöntemiyle silikonlu temizleyicileri keşfettim.Hani şu meşhur mavi renkli spreyler💦
Farklı farklı markaların silikonlu temizleyicisini kullandım.Kiminin performansından memnun kalmadım,kiminin ağır kokusundan rahatsız oldum.En sonunda #Vissmate silikonlu ile tanıştım ve 10 puanla sınavı geçti💪🏼özellikle mikrofiber bezlerle cam,ayna ve musluk başlarını sildiğinizde dalga dalga iz bırakmadan kusursuz sonuç veriyor.Eminim ki her kadının takıldığı bir ayrıntıdır.Parlatma etkisini de unutmamak gerek.Tozu ittiriyor olması sizi mükemmel sonuca götürüyor.
Bir de cila etkisi olduğu için parke ve yer fayanslarında tehlike arz ediyor.Yerlere gelememesi için dikkat etmek gerekiyor.Duşa kabinlerde oluşan su lekeleri içinde şahane sonuç veriyor.Kireç lekeleri hatta araç temizliğinde bile kullanılabiliyormuş.Ben araç hariç tümünde denedim.Memnuniyetimi sizlerle de paylaşmak istedim😊
Sevgiler #vissmateannesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder