2 Mayıs 2017 Salı

Likefest 2017 Sirkeci Tren Garında!

Türkiyenin en büyük sosyal medya pazarı.
Bahar oturumu olarak bu yıl ikincisi düzenlenmiş ve bu havalarda yapılabilecek en keyifli etkinlikti bence. Bol alışverişli sıcak ve samimi bir ortamda tasarımcıların ürünleriyle tanışmak harika. 
Giyim,takı,kahve,müzik,çanta,defter,el sanatları ve ahşap üzerine bir çok ürün yelpazesi ile alışverişe davet var burada.
Festival alanı içerisinde Manivela'nın mini bir kahve minibüsü lezzetli seçenekler sunuyordu,kahvenizi alıp stantları gezmek keyif veren bir alternatif😊☕️
El sanatları stantları çoğunluktaydı,pano işlemeleri,kaneviçe kolyeler,organik çantalar,boncuk bileklik ve küpeler tam tasarım severlere göreydi👛
Ayrıca tasarım markalarının stantlarına gösterdikleri özenli dizaynlarıda vintage ve retro severler için aşık olunası detaylardı😍
Mimarlıktan tasarımcılığa adım atan sevgili arkadaşım Merve yarattığı markası olan @fulibebe stantı ile festivaldeydi,o harika bebek şapkası ürünlerini zevkle inceledim
Montessori yatakları ve eğitim tekniği son yılların tutmuş bir furyası. Ve bu yatkları üreten bir çok girişimci firma var artık piyasada. Girişimci annelerden biri ile tanıştım festival alanında. Stantı göz alıcıydı,incelemeden edemedim. Yatakları için kullandıkları boyların ve cilaların kanserojen maddeler içermediğini,marangoz aşamalarında ahşapların detaylıca oval şekilde zımparalandığına kadar iç rahatlığıyla anlattı. Markası @bambinimobilya ile instagramdan tanışabilirsiniz.
Sevgiler Tuğçe💗



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder