9 Haziran 2016 Perşembe

Özel eğitim gören “Minik Sporcular”ın hayatı

Migros ve P&G tarafından hayata geçirilen“Minik Sporcuların Spor Yapmasına Destek Olun” kampanyası ile 12 Mayıs-30 Haziran tarihleri arasında Migros Mağazalarından veya Migros Sanal Market’ten P&G markaları olan Alo, Ariel, Fairy, Febreze, Gillette, Head & Shoulders, İpana, Oral-B, Orkid, Pantene ve Prima ürünlerinden satın alan tüketiciler Minik Sporcular projesinin Türkiye çapında yaygınlaştırılması için katkı sağlayacaklar. Önceki yıllarda olduğu gibi kampanyanın 12. yılında da Migros Mağazaları’nda satılan her P&G ürününden elde edilen gelirin bir kısmı, Özel Olimpiyatlar Türkiye Organizasyonu’na aktarılarak Minik Sporcu Eğitimleri için ekipman tedariki için harcanacak. 

Bu projenin 12 yıldır devam etmesindeki birinci rolün, Migros raflarından P&G ürünlerini tercih ederek, bu anlamlı kampanyaya destek veren Migros müşterilerinin olduğunu belirten Migros Ticaret A.Ş. Kağıt ve Bebek Ürünleri Pazarlama Müdürü Aslı Yücel, şöyle konuştu. 

Özel eğitime ihtiyaç duyan çocukların fiziksel ve psikolojik gelişimi açısından sporun oldukça önemli olduğunu vurgulayan Ege Üniversitesi Öğretim Görevlisi Uzman Pedagog Ebru Kalyoncu, “Özel çocuklar için spor, sadece fiziksel gelişimleri açısından değil, aynı zamanda sağlıklı bir benlik geliştirebilmeleri açısından da kilit bir noktada yer alıyor. 6 yaşından önce sporla tanışan özel çocuklar sağlıklı bir benlik geliştirmede daha başarılı olabiliyor. Örneğin, 2 yaşında spora başlayan bir özel çocuk, motor becerileri, dilin kullanımı, iletişim yetenekleri, öz bakım becerileri gibi konularda daha hızlı bir gelişim gösterebiliyor” diye konuştu.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder