18 Nisan 2016 Pazartesi

Bebek arabanı toplayıpda bin metrobüse hanım!

Doğum yaptığımın 4. 5. ayları filandı,yine bir metrobüs seferi yapmaya yeltenmiştim.Tabi efsane bir kalabalık bırakın bebek arabamı yaslayacak bir yer bulmayı,kapının ağzında kaldık ilerleyemiyoruz bile.Bir sonra ki durakta binen teyze "sende arabanı topla da bin arabalara kızım!"diye beni uyarma gereği duydu😳İçimden bi ses sus Tuğçe dedi yaşına hürmeten.Dayanamadım tabi,dedim ki "teyzecim engellilere tekerlekli sandalyeni toplada bin diyebilir miyiz?Benim de en tabii hakkım bebek arabamla binmek,çocuğumu mu tutayım yoksa bebek arabasını mı?Bana böyleyken bile yer vermeyen insanımız,arabamı toplayıp bindiğimde mi yer vericekler??".Bu sabah da Florya'da üst geçitin ayağında bebek arabamı kucakladım merdivenleri çıkıcam, yanımdan dalyan gibi abilerimiz geldi geçti bi centilmende çıkmadı içlerinden gebermeyesicelerin.Neyse buna alıştım hadi de... Asıl macera burdan itibaren başlıyor.Sonra metrobüse bindim bütün bebek arabası-engelli yerlerinde yine hep o kaslı abilerimiz yaslanmış muazzam İstanbul manzarasına karşı uzaklara dalmışlardı.Ne yapsamda görmezden gelsem diye iç geçirirlerken MÖSÖDÖ ÖDÖR MÖSÖNÖZ!! diye bi ses ile mecburen irkildilerde bebek arabamı yaslayacak bir köşe bulabildim kendime.Ardından yaşlı ve bebekli yerlerinde genç üniversiteli neslimiz yine o muazzam İstanbul trafiğine doğru dalışlara geçmişlerken,telefonumu cebimden çıkarttım ve hepsini yanlarında ki uyarı ikonlarınıda kadraja alacak şekilde fotoğrafladım.Dönüp yüzüme garip garip bakabilme lüksünü kendilerinde buldular😒
Ve daha bitmedi Edirnekapı/Şehitlik durağında indiğimde asansör sırası beklerken önümde birrrr yığın genç insan kuyruğunun binmesini bekledikten sonra asansöre 3. seferinde binme şansına nail oldum.Tıklım tıkış bindiğimiz için bana artık geldiler tabii. "Bizim yerimizi işgal ediyorsunuz" dediğim dip diri ablam bana dönüp çemkirme sureti ile "benim verdiğim kadar vergi veriyo musun acaba sen?! İstediğim gibi binerim,sen bebek arabanı kucaklada çık merdivenleri çok rahatsız oluyosan" diye böbürlenme hakkını kendinde buldu.Bak hele😳 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder